DSC01039 kopia.jpg

 

Ruszyła Kampania Społeczna „Podziękuj Pszczole”

Mało kto wie, że poranną kawę, ulubione konfitury z truskawek, a nawet bawełnianą koszulkę zawdzięczamy właśnie pszczołom i innym zapylaczom. Dlatego kampania „Podziękuj Pszczole” ma na celu angażować społeczeństwo do wyszukiwania produktów codziennego użytkowania, którymi możemy się cieszyć dzięki pracy pszczół i tym samym wyrażaniu wdzięczności tym cennym owadom– mówi Barbara Łysoń, prezeska Fundacji Apikultura, inicjatorka kampanii.

Kampania kierowana jest do wszystkich osób, którym zależy na środowisku, chcą docenić rolę owadów zapylających i pomóc w edukacji społeczeństwa. Aby zostać promotorem kampanii, wystarczy wykonać zdjęcie z produktem, który zawdzięczmy pszczołom, wstawić na Facebook lub Instagram i oznaczyć je @podziekujpszczole oraz hasztagiem #podziekujpszczole.

Im więcej postów w social mediach oznaczonych w ten sposób, tym do większej liczby osób dotrze informacja o kampanii i tego, jak wspierać zapylacze. Ponadto wolontariusze akcji skontaktują się z autorami zdjęć, aby przekazać im certyfikaty uczestnictwa.

Zachęcamy do udziału!


We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.